Кoжeн рoбoтoдaвeць зaцікaвлeний у тoму, щoб йoгo підлeглі мaксимaльнo eфeктивнo викoнувaли свoї oбoв\’язки. Дoпoмoгти у вирішeнні цьoгo зaвдaння пoкликaні систeми oбліку рoбoчoгo чaсу. Вoни дoзвoляють oтримувaти рeaльну інфoрмaцію прo всі aктивнoсті пo рoбoчим питaнням, зaпізнeння, прoгули і т.п. пo кoжнoму oкрeмo взятoму співрoбітнику, a в дeякиx випадках і здійснювати управление його реальних дій около роботі з будь-якою локації, включаючи домашню.
Які бувають системи обліку
Усі комплекси, які ведуть облік робочого часу співробітників, можна поділити бери дві великі групи – програмні і апаратні:
- Перші — спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє здійснювати моніторинг виконуваних дій нате комп\’ютері підлеглого. З цього можна розпочати. Підходить на маленьких компаній та великих офісних корпорацій.
- Другі являють собой складну систему, до складу якої внедряться спеціальне обладнання та програмне забезпечення, що малограмотный тільки фіксує час приходу співробітника, а й обмежує його вход до певних зон нате території підприємтсва. Підходить для того всіх, хто не обмежений бюджетом, включаючи виробничі компанії.
Апаратні системи різняться між собой типом ідентифікатора, за яким здійснюється розпізнання особистості та моменти її приходу. Найбільш поширеними є комплекси, які використовують картки, мітки, брелоки.
Переваги біометричних комплексів
Цей модификация дозволяє:
- максимально точно ідентифікувати людину та возглавлять облік її перебування нате місці;
- з легкістю формувати табелі робочого дня та править розрахунок фонду оплати праці залежно від фактичних показників, що дає змогу економити фінансові кошти підприємства;
- дисциплінувати підлеглих;
- ради необхідності обмежувати доступ по окремих блоків, приміщень тощо.
Переваги програмних комплексів
- Невинность застосування
- Невисокі витрати бери інтеграцію у бізнес-процеси
- Непомітно та комфортно пользу кого співробітників
- Може бути інтегрована як частина системи управління офісом/CRM/плануванням
Як потрібно ставити завдання предварительно персоналом
Цілі, як відомо, складаються із завдань, які, у свою чергу, пов\’язані зі стратегією. Ці завдання визначають, яким саме чином Ви досягатимете поставленої мети.
Сверху кого потрібно покладати обов\’язок вирішення завдань? Важливо простежити, щоб один відділу чи структурного підрозділу, бери якого покладаються ті чи інші глобальні завдання, чисто поставив та розподілив завдання своїм підопічним. Тогда важливі подробиці. Усі дії працівників мають бути узгоджені получи и распишись всіх існуючих рівнях. В (видах цього вони повинні розуміти термінологію, критерії та інші аспекти. Получи и распишись думку редакції порталу Smartphone.ua, с целью цього потрібні комплексні системи, наприклад, Бітрікс.
WEB інтерфейс вище згаданого сервісу реалізував зручний та швидкий размер представлення співробітникам завдань, пов\’язаних із ними. Такий підхід дає можливість досягти граничної ефективності, адже всі співробітники зобов\’язуються у встановлений термін виконати конкретні функції. Одразу ж ведеться облік робочого часу из-за кожною людиною, включаючи керівника.
Як по всем правилам искусства контролювати виконання поставлених завдань? З Bitrix, подступы до якого є зі смартфона, можна підбивати підсумки бери проміжних етапах у будь-який зручний к вас час. Суть контролю у цьому контексті полягає у стимуляції співробітників продовжувати рухатися у тому напрямі, що дозволяє досягати встановлених цілей.